Training manager COSTA COFFEE [Czech Republic]


 

$ads={1}

Volná pracovní místa

Lagardere Travel Retail, přední světový provozovatel maloobchodních konceptů v dopravních zónách s tržbami přesahujícími 5,2 miliardy EUR. Celosvětově působíme ve 42 zemích světa, na 700 nádražích a 285 letištích. V České Republice provozujeme více než 350 provozoven pod značkami COSTA COFFEE, PAUL, RELAY, Aelia Duty Free, Mr. Baker, UGO, Pilsner Urquell Original Restaurant a další.

Training manager COSTA COFFEE

Milujete kávu a baví Vás práce s lidmi? Umíte motivovat tým a předávat své nadšení a znalosti dál? Chcete se rozvíjet ve své profesní kariéře? Tak jste tím/tou správným/ou kandidátem/kou do našeho Costa Coffee týmu.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Zastřešovat kvalitní a efektivní tréninkový systém Costa Coffee
  • Vzdělávání a rozvoj již akreditovaných baristů
  • On job training na kavárnách ČR
  • Účast a prezentace na firemních akcích (soutěže, semináře, tiskové konference, manažerské porady)
  • Aktualizovat standardy Costa Coffee a tréninkové manuály
  • Provádění auditů na prodejnách
  • Školit a podporovat všechny pozice v kavárnách
  • Administrativní činnosti spojené s tréninkem
  • Zapojovat se do školení nových produktů ve spolupráci s produktovým manažerem

Co potřebujete pro tuto pozici?

  • Vášeň a nadšení pro školení a trénink
  • Prezentační, komunikační a organizační dovednosti
  • Spolehlivost, loajalitu, pečlivost a vstřícnost
  • Schopnost předávat informace, zpětnou vazbu a aktivně rozvíjet potenciál kolegů
  • Umění nadchnout, motivovat a získat si tým
  • Angličtinu na komunikativní úrovni
  • Nadšení pro práci v týmu, pozitivní přístup a rozhodnost při řešení různých situací
  • Aktivní zájem o obor gastronomie

Co můžete čekat Vy od nás?

  • Odpovídající mzdové ohodnocení + benefity (5 týdnů dovolené, stravovací paušál, benefitní systém Cafeterie, dotovaná MultiSport karta, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, 3x sick day, občerstvení na pracovišti, firemní akce)
  • Práci na HPP se smlouvou na dobu neurčitou
  • Dostupnou lokalitu místa výkonu práce na trase metra B (Palmovka): myhive Palmovka FOUR – Voctářova 2897/18, Praha 8 – Libeň, 180 00
  • Možnost odborného rozvoje
  • Podporu silné mezinárodní společnosti, která se za vás postaví
  • Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na který se můžete kdykoliv spolehnout
  • Máme pro vás připravené zaškolení do všech pracovních aktivit
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

Jako společnost věříme, že inkluzivní a rozmanitá kultura pomáhá společnostem a jejich lidem prosperovat. Ve společnosti Lagardère Travel Retail se zavazujeme vytvářet takové pracovní prostředí, ve kterém mohou naši lidé využívat svůj potenciál a být sami sebou. Dále se zavazujeme podporovat každého z nich při naplňování jeho ambicí. Vítáme a zvažujeme všechny žádosti a všem kandidátům zajistíme spravedlivé a rovné zacházení.

Informace o pozici

Typ úvazku
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
pracovní smlouva
Délka pracovního poměru
Na dobu neurčitou
Benefity
Firemní akce, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky
Čeština (Pokročilá) a Angličtina (Mírně pokročilá)
Zadavatel
Lagardere Travel Retail, a.s.
Místo pracoviště
Praha, Hlavní město Praha, Česká republika

$ads={2}


 

.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Sponsored Ads

نموذج الاتصال