Centralized Payments Assistant [Romania]


 

$ads={1}

  • Operează extrasele bancare;
  • Rulează rapoarte de facturi neîncasate, identifică facturile ce au depășit data scadentă;
  • Contacteaza clientul în vederea identificării motivelor care au dus la blocarea plății facturilor;
  • Efectuează corecțiile necesare deblocării la plată a facturilor;
  • Transmite periodic rapoarte privind situația neîncasatelor pentru clienții gestionați;
  • Verifică și emite fizic facturile aferente clienților gestionați;

Postul este disponibil pentru o perioada determinata de 24 luni.


  • Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat ) / superioare;
  • Cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel;
  • Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Adaptabil la schimbare;
  • Orientare spre rezultat.

$ads={2}


 

.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Sponsored Ads

نموذج الاتصال